AVAUTUMINEN

Nyt, kun kaikki haukkuu Cheekkiä kokoomuslaiseksi (ok kokoomuslainen se onkin) omiin muroihinsa pissaajaksi (näin vapaasti lainaten ja yhdistellen), niin mie haluan kertoa, että sellainen on pälliä. Minun mielipide on erittäin vakuuttava mm. siksi, että minun mielestä Cheek on hyvä ja Tauski on hurmaava. Fanitan myös Hortto Kaaloa, Markku Aroa, Yölintua, Meiju Suvasta, Janne Hurmetta ja Isto Hiltusta ynnä miljoonaa muuta erittäin tasokasta artistia. 

Mielipiteeni tekee entistä totuudenmukaisemmaksi se, että minun mielestä Elviksen musiikki on pyllystä, Beatlesit on tylsiä ja klassinen musiikki on tekotaidetta. Joku - tai no aika moni - on tämän perusteella kertonut, että minun musiikkimaku on maailman huonoin.

Noeioo. Minun musiikkimaku ja jokaisen Cheekin ihailijan musiikkimaku ja Tauskin tahtiin tanssijan musiikkimaku on loistava ja täydellinen. Miksi ihmeessä pitää kuunnella joitain biisejä, joissa 1. puututaan yhteiskunnan ongelmiin 2. ei käytetä sellaisia loppusointuja, joita lapsikin osaa muodostaa 3. erotutaan massasta 4. jutellaan syvällisyyksiä 5. ei todellakaan pyritä minkäänlaiseen listamenestykseen muuta ku ehkä vahingossa 6. tehdään uusia ja oivaltavia löytöjä kuten mongolialainen kurkkulauluosuus biisin lopuksi?

Voin kertoa, että ehkä mie oon epäkulturelli tai jotain, mutta minuun sattuu nyt iskemään yksinkertaiset humpparenkutukset ja rahat-pois-kuuntelijoilta-hoppi ynnä muut. Useammasta kolumnista oon nyt lukenu, että tämänkaltainen musiikkimaku tekee ihmisestä "infantiilin", jollainen Cheekkikin kuulemma on. Tän kirjotuksen pointti oli kertoa, että vaikka maailman paras biisi on minun mielestä tällä hetkellä Tauskin Suuri rakkaustarina, niin mulla on aivot ja osaan käyttää niitä. Cheekilläkin on aivot, ei se muuten niin paljon rahaa ja menestystä ois onnistunu hankkimaan. Kiitos heihei.

Ps. Kake Randelin on kuuma.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti